tisdag den 16 oktober 2018 Följ oss på Facebook och LinkedIn

Lediga tjänster


2018-04-19

Leveransansvarig TILLSATT


Till vår kund i city söker vi en flexibel och positiv leveransadministratör.


ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att arbeta med administration, hantering och uppföljning av kunder, medarbetare och underleverantörer med dokumentation, felanmälan, koordinering, verifiering av installationer mm.

Du kommer dagligen ha kundkontakt och hantera förfrågningar, leveransfrågor och administrativ orderhantering samt eskaleringar.

Därför är förmågan att samspela med andra människor viktig i den här rollen.

ERFARENHET/KOMPETENSKRAV
Vi ser gärna att du har arbetat som administratör, koordinator eller inom kundtjänst tidigare.
Du är välorganiserad och bra på att planera och har förmåga att se helheten även vid högt tempo.

Du är kommunikativ och serviceminded i tal och skrift.
Du är van att tala i telefon, har lätt att lära dig nya tekniker/program samt har en väldigt god pedagogisk förmåga.

Du är flexibel och prestigelös med en positiv attityd.

MERITERANDE
Erfarenhet av Officepaketet är meriterande.

ATRIVO
Atrivo har sedan starten 2003 fokuserat på att leverera erfaren kompetens inom området IT-infrastruktur. Vår ambition är att vara Stockholms vassaste leverantör av supportspecialister, applikationstekniker, nätverkstekniker, drifttekniker och tekniska projektledare samt IT-Managementkonsulter.

Vill du jobba med IT är det hos Atrivo du ska vara.

Välkommen med din ansökan!

Typ av tjänst
Konsultuppdrag

Omfattning / Varaktighet
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Placering
Stockholm

Start
1 maj eller enligt överenskommelse

Kontaktperson
Måns Kjäll