onsdag den 13 december 2017 Följ oss på Facebook och LinkedIn

Lediga tjänster


2017-08-07

Supportspecialister till storbank i Stockholm TILLSATT


Vår kund efterfrågar en supportspecialist som gillar problemlösning och vill arbeta med människor och teknik.


OM KUNDEN
Vår kund är en av de största inom sin bransch och strävar efter att ge sina medarbetare goda utvecklingsmöjligheter. Egenskaper som värderas högt hos vår kund är engagemang, vilja att ge service utöver det vanliga, att vara lösningsorienterad och initiativrik. Vår kund finns i centrala Stockholm och du kommer bli en del av ett team.
ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att ge support avseende IT-relaterade problem. Felavhjälpning och support sker via telefon, mail och remote. Alla ärenden hanteras och loggas i ärendehanteringssystem och ärendena kan variera mycket i komplexitet och svårighetsgrad. Du behöver vara öppen för ny kunskap och även ha förmåga att avgöra när ett ärende behöver eskaleras till nästa supportled.
KOMPETENS OCH PERSONLIGA EGENSKAPER
Vi söker dig som älskar problemlösning och har lätt för att sätta kunden i fokus. Om du arbetat med service och kundsupport, gärna som supportspecialist, samt har ett tekniskt intresse och kunnande har du rätt förutsättningar för jobbet. Du behöver inte kunna allt vid start, dina duktiga kollegor kommer hjälpa dig att bli varm i kläderna och du ges stora möjlighet att utvecklas.


START
Omgående eller enligt överenskommelse.
Intervjuer sker löpande.
OM ATRIVO

Atrivo har sedan starten 2003 fokuserat på att leverera erfaren kompetens inom området IT-infrastruktur. Vår ambition är att vara Stockholms vassaste leverantör av supporttekniker, applikationstekniker, nätverkstekniker, drifttekniker och tekniska projektledare samt IT-Managementkonsulter.

Vill du jobba med IT är det hos Atrivo du ska vara.

Välkommen med din ansökan!

Omfattning / Varaktighet
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Placering
Stockholm city

Start
Omgående eller enligt överenskommelse

Kontaktperson
Måns Kjäll